دوره خصوصی آموزش نقاشی مخصوص بزرگسالان

توی روزهایی که همه ما با سختی‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنیم، داشتن یه سرگرمی که از هنر نشأت بگیره میتونه برای به رسیدن به آرامش خیلی بهمون کمک کنه. البته بعضی‌ها هم واقعا از سر علاقه و یاد گرفتن یه هنر جدید و شکوفا کردن استعدادشون هست که دنبال یکی از شاخه‌های هنری میرن.

نقاشی یکی از هنرهایی هست که میتونه خیلی به ما هم توی بیان احساساتمون و هم توی کنترل اون‌ها کمک کنه. یادتونه بچگی‌ها وقتی یه نقاشی به پدر مادرهامون یت معلممون یعنی ارزشمندترین آدم‌های زندگیمون هدیه میدادیم چقدر ذوق میکردن؟ الانم اصلا فرق نکرده؛ وقتی یه نقاشی خوشکل از صورت کسایی که دوستشون داریم بهشون هدیه بدیم همونقدر ذوف میکنن و باعث قدرت گرفتن عشق و محبت میشه. 

این نقاشی میتونه با هر تکنیکی کشیده شده باشه؛ با سیاه قلم، رنگ روغن، مداد رنگ، گچ پاستل و …، همه اینا ارزشمند هستن وقتی صورت کسی رو که عاشقش هستیم کشیده باشیم.

پس اگر جزو دسته اول هستین یا جزو دسته دوم، میتونید توی یه دوره خیلی کوتاه و حرفه‌ای چیزی که میخواین رو یاد بگیرین و استفاده کنید.

طراحی زغال - مائده شهرکی
اموزش نقاشی به کودکان شیراز

آموزش تخصصی نقاشی به کودکان و نوجوانان

ما همگی توی بچگی نقاشی میکشیدیم. ولی دو تا مطلب رو شاید پدر مادرهامون بهش توجه نمیکردن؛ اول این که آیا میدونستین که یکی از شاخه‌های روانشناسی کودکان به بررسی روحیات کودکان و نوجوانان بر اساس نقاشی‌ها و رنگ‌هایی که به کار میبرن میپردازه؟ درست مثل آدم بزرگ‌ها بچه‌ها هم از نقاشی برای کشیدن آیندشون، احساساتشون، آرزوهاشون و خیلی چیزای دیگه استفاده میکنن. و دوم این که این قدرت توی بچه‌ها باید شکوفا بشه و نیاز به به کارگیری روش‌های اصولی داره. برای همین آموزش نقاشی به بچه‌ها واقعا یه کار تخصصی هست و نیاز به مطالعات زیادی داره؛ فقط یه مداد دست گرفتن و یه نقاشی مرغ و خروس نیست.

اگر دنبال آموزش درست نقاشی به بچه‌هاتون هستین، دوره‌های خصوصی ما می‌تونه به شما کمک کنه. همیشه اینو توی ذهنتون داشته باشید که آینده این بچه‌ها رو همین الان ما باید بسازیم که شاید مثل خیلی از ماها سال‌های دور آینده احساس ناامیدی و یأس نکنن و زندگیشون پر از افسوس‌هایی نباشه که شاید یه روزی پدر و مادرها میتونستن خیلی راحت جلوشو بگیرن.

دوره‌های تخصصی نقاشی

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به صورت تخصصی شاخه‌های مختلف نقاشی رو دنبال می‌کنن؛ من می‌تونم توی یه سری تکنیک‌ها و همچنین یه سری سبک‌ها به شما کمک کنم. اطلاعات بیشتر رو توی لینک زیر می‌تونید ببینید.

نجمه دلارا - مارال دلارا - آموزش نقاشی در شیراز
ویدئو شماره 1 کشیدن طرح اولیه (از سری ویدئوهای آموزشی نقاشی سیاه قلم (سری 2) - طراحی چشم و ابرو)

اگر امکان شرکت در دوره‌ها رو ندارید ...

احتمال داره جزو کسانی باشید که بنا به هر دلیلی امکان شرکت در کلاس‌های حضوری یا آنلاین رو نداشته باشید. اصلا نگران نباشید! سعی کردم یه مجموعه ویدئوی کامل رو به صورت کاملا رایگان آماده کنم که با دیدن اونا بتونید به صورت کامل نقاشی رو یاد بگیرید. اگر جزو این دسته از افراد هستید لینک زیر رو کلیک کنید!

سبد خرید
پیمایش به بالا