سفارش تابلوی دکوراتیو

هر خانم و آقایی توی هر سنی که باشن دوست دارن خونه خوشکل و شیکی داشته باشن. طبیعتا هر کسی بنا به سلیقه و شرایطی که توش قرار داره سعی میکنه به خوشکل‌ترین شکل ممکن طراحی و پیاده‌سازی دکوراسیون خونه یا دفتر کارشو انجام بده. 

خیلی اکسسوری‌های مختلفی میشه برای طراحی دکوراسیون خونه و دفتر کار در نظر داشت که یکی از کالاهای دکوراتیو، تابلوهای نقاشی هست.

توی بازار خیلی تابلوهای متنوعی میتونید ببینید اما یه مسئله اینجا هست؛ اگه بخواین یه تابلوی خاص رو برای خونتون داشته باشید که جایی دیگه نتونید پیداش کنید، باید طراحی بشه. مثل تابلوی روبرو که برا یکی از اتاق‌های خودمون طراحی کردم که خیلی حس خوبی داره.

طراحی تابلوی دکوراتیو اختصاصی
تابلوی نقاشی دکوراسیون داخلی

موضوع تابلو چی باید باشه؟

اگه در مورد موضوع تابلو سوال دارین باید بگم که موضوع یه تابلوی دکوراتیو رو خود شما باید تعیین کنید. برای نمونه این تابلو رو به سفارش یکی از مشتری‌های علاقه‌مند به یوگا طراحی کردم و کشیدم. 

برای شما هم همینطوریه یا از قبل خودتون نمونه کاری رو مد نظر دارین و اونو سفارش میدین و یا این که موضوع و تصورات خودتون رو میگین و خودمون کار رو انجام میدیم.

چه نوع تابلویی باید انتخاب کنیم؟

واقعیت اینه که نوع تابلو و رنگ و بقیه مسائل بیشتر از همه به کلیت دکوراسیون داخلی شما بستگی داره و البته به موضوع کار و همچنین علاقه شما. برای طراحی تابلوهای دکوراتیو میشه از تکنیک‌های رنگ روغن و سیاه قلم و طراحی روی آلومینیوم و مس و میکس مدیا مثل استفاده از ورق طلا و … استفاده کرد. برای نمونه توی تابلوی بالایی که در مورد دخترک یوگی بود از تکنیک ورق طلا برای طراحی ماه استفاده شده که از نزدیک جلوه خاصی به تابلو داده. یا این تابلو به سفارش یه عروس و داماد طراحی شده که از مواد شبرنگ توی اون استفاده شده و وقتی لامپ اتاق خاموش بشه حسابی از خودش نور ساطع میکنه و میدرخشه.

تابلوی دکوراتیو عروس
تابلوی دکوراتیو چشم زخم

توی ادامه مطلب قبلی یه نمونه دیگه رو هم به نظرم اومد ببینید. زمانی که مشتری اعتقاد به چشم زخم داره میشه به شکل خیلی جذاب‌تر از حالت عمومی طراحی رو انجام داد. برای نمونه این تابلو به سفارش مشتری با ترکیبی از رنگ روغن و ورق طلای مایع و لایه‌ای از رزین که باعث استحکام و براقی و جذابیت کار از نزدیک شده رو میشه مثال آورد.

همونطور که میبینید همه چی بستگی به سلیقه و تصورات شما از چیزی داره که میخواین داشته باشید؛ بقیه کارهای تخصصی رو کافیه به ما بسپارید.

نحوه سفارش طراحی تابلوی دکوراتیو به چه شکلی هست؟

سفارش کار خاصی نداره! از طریق واتساپ 09176868160 با هم در ارتباط هستیم و تصمیم نهایی رو برای کار میگیریم.

روند ارسال کار نهایی

اگر شیراز هستین

اگه شیراز هستید کار نهایی رو یا خودم میارم براتون، یا خودتون حضوری میاین میگیرین یا با تاکسی به آدرستون ارسال می‌کنیم.

اگر سایر شهرهای ایران هستین

اگه توی یکی از شهرهای دیگه ایران ساکن هستید، کار نهایی رو بعد از بسته‌بندی دقیق از طریق پست یا باربری براتون ارسال می‌کنیم.

اگر خارج از ایران هستین

اگه خارج از ایران هستید، یه توی یه بسته‌بندی حرفه‌ای خیلی محکم کار رو یا از طریق پست براتون ارسال می‌کنیم یا اگه خواستین مسافری.

زمان تحویل و هزینه‌های طراحی تابلوی دکوراتیو به چه شکل هست؟

برای طراحی تابلوهای دکوراتیو با توجه به جزئیات خیلی زیادی که دارن و تنوع خیلی بالای اون از نظر متریال و سایز و موضوع و جزئیات تصویر و تخیل و … عملا نمیشه هزینه استانداردی تعریف کرد. برای همین بسته به کار مورد نظر شما هزینه و زمان تحویل به صورت توافقی خواهد بود.

سبد خرید
پیمایش به بالا